Doktora Sorun.
Sweet Power Uzmanlarca Onaylanmıştır.

Cüneyit …..

Hocam merhaba. 1 haftadır yazıcam vakit bulamadım bir türlü. Size teşekkür etmek istedim. Ben yüksek tansiyon hastasıyım. 1 Sene önce yapılan kan tahlilimde kolestrol 218 iken, Çuha Çiçeği çayınızı içtikten sonra geçen hafta ölçtürdüğümde, kolestrolün 164 e indiğini gördüm. Doktorum çok şaşırdı ve ne yaptın böylede düştü dedi. Halbuki ne kızartmadan vazgeçtim, ne de extra bişey. Sadece çayınızı aksatmadan, sizin söylediğiniz gibi 2 ay 9 gün kullandım. Bu sayede 170 e 140 olan tansiyonum 120 ye 85 olmuştu. Hemde tansiyon ilacımı almadan ölçtürdüm. Sizden Allah razı olsun. Ne kadar teşekkür etsem azdır. Çaydan az kaldı, onuda kapsül almadan 1 gün öncesi ve bir gün sonrası almayı düşünüyorum. Devam etmeye gerek var mı bilmiyorum. Allah razı olsun sizden, gerçekten çok teşekkür ederim Soner hocam.

Yorum Ekle Tüm Yorumlar

Tüm Yorumlar

Yorumlar osman

Adınız Soyadınız : Osman ……  Amasya.

Yorumunuz : İnternetten penis büyütmek için hani şu su pompalarından almıştım ve söyledikleri gibi egzersizleri de yaptım. Ancak penisimde yarım santimlik büyüme dahi olmamıştı. Çektiğim o kadar ızdırap ta cabası. Daha sonra internette dolaşırken sweetpower'a rastladım ve ürünü araştırdıktan sonra  10 lu set almaya karar verdim. İlk kullanmamla beraber, penisimde 3 cm yakın büyüme oldu. Aradığımı buldum ve şimdi daha mutluyum. Teşekkür ederim hocam.

Yorumlar yağmur

Adınız Soyadınız : yağmur
Yorumunuz: çok uzun sürdü bu siteyi bulmam eşim söylemiyordu ne kullandığını ama ben anlamıştım bir şey kullandığını =) Bir gün arabasının torpidosunu karıştırdım ve orada sizin ürününüzün kutusunu gördüm. "sweetpower " ,teşekkür ediyorum doktor bey. 

yorumlar ferhat

Adınız Soyadınız : Ferhat
Yorumunuz: Hocam 2 gun once sweetpower urununu zenci bir bayan arkadasta deneme firsati buldum ve aldigim tepki şuydu; " hicbir beyaz erkekte boyle bir penis gormedim "  dedi ve bendeki mutluluk muhtesemdi yani zenci bir kadini tatmin edebiliyosam turk kizlari yandi hocam tesekkur ediyorum
:)

 

Yorumlar vedat

Adınız Soyadınız : Vedat… İstanbul

Yorumunuz: sweetpower, adını daha önce arkadaşımdan duydum denemek istedim ve denedim, ürün harika ve artık herkese ben öneriyorum ellerinize sağlık takip ediyorum…

Yorumlar veysel

Adınız Soyadınız : veysel…

Yorumunuz: Hocam herkese mikrofon tutuyorum bunun bir çözümü olmalı.  :D :D:D  Güzel bir kız gördüğümde…

Yorumlar Talha

Adınız Soyadınız : Talha…

Yorumunuz: Hocam sertleşme sorunum tamamen ortadan kalkti. Fakat şimdide indiremiyorum.:) Bunun sebebi hatunla surekli temas da olmamiz mi ? :)

 

Yorumlar Kemal

Adınız Soyadınız : Kemal…  Yozgat

Yorumunuz: Sweetpower'ı dün teslim aldim. Ürun harika hocam !! Denemelisiniz kesinlikle ..!

 


Yorumlar Emre

Adınız Soyadınız : Emre…  Mersin

Yorumunuz: Site iceriginiz cok detayli bu harika insana guven veriyor  Alis-veris yapmak istememin en buyuk sebebi buydu aslinda, fakat urunu alip denedigimde site iceriginde yazdiginiz herseyin dogru oldugunu anladim emeginize yureginize sağlik. 

Yorumlar Deniz

Adınız Soyadınız : Deniz… İzmir

Yorumunuz: Internette erkek arkadasim icin boyle bir urun ariyodum, alip denetmek istedim tabi.  Birsey soylemeden vitamin diye verdim. Bir saat sonra etkisini, erkek arkadasimda bende farkettik. 30 lu paketinizden 3 kutu aldik hocam gerçekten kaliteli bir ürün yapmışsınız. Sayenizde uzun bir gece geçirdik.

Yorumlar Cem bey

Adınız Soyadınız : Cem…  Antalya

Yorumunuz: Bir erkegin ihtiyaci olan 6 sey var. Zaten siz hepsini birlestirip bize sunuyosunuz . Çok cok memnun kaldim,  harika bir urun etkisini bir saat icinde gordum ellerinize saglik.

Toplam 6 sayfa, 2. sayfa gösteriliyor.12345...Son »
Anasayfa | Hakkımızda | Müşteri Yorumları | S.S.S | Gizlilik Bilgileri | Teslimat | Soru ve Cevaplar | İletişim
Copyright © 2012 - Sweet Power Tüm Hakları Saklıdır.
Sitemizde tanıtımı yapılan ürün reçeteye tabi ilaç olmayıp doğal destek amaçlı ve gıda takviyesi olarak kullanılır. Ürününün kullanımı ve sağlık sorunlarınız için öncelikle doktor ya da eczacınıza danışınız.
Ürün ile ilgili ayrıntılı bilgi ve diğer sorularınız için telefonlarımızdan bize ulaşabilirsiniz.